Aş dansa, dar mă dor şalele

E clar, nu mai intrăm în targetul celor de la B52, Expirat sau Comandante. Nu ne mai place, nu ne mai entuziasmează şi nu ne mai găsim locul printre atâţia oameni care se DISTREAZĂ.

Muzica pe care obişnuiam să ne dezlănţuim cu o bere ne provoacă acum doar un soi de nostalgie şi uşoară asumare a vârstei. Ne e lehamite măcar să zâmbim rebel unei dudui distrându-se, să ne bălăngănim pe ritmul pe care în alte vremuri îl simţeam adânc sau să fredonăm vreun refren simpatic. Abia ajunşi, vrem să plecăm cât mai repede.

Ne terminăm berea cu greu şi cerem apă plată. Hai băiete-n parc să dăm o tablă!

7 răspunsuri to “Aş dansa, dar mă dor şalele”

  1. aprozarnet Says:

    deci n-am devenit io ciudat:)

  2. lumea se distreaza, noi suferim pe mute

  3. i feel you, brother. de-aici, din coltul meu cu baston si ceai cald

  4. Se stie el Says:

    aceleasi sentimente le incerc si eu. Parca nu mai intra berea cum intra, si nici pofta aia de club nu mai exista. Adevarat e ca si viata de camin s a cam dus. Ce vremuri…

  5. :agree: Weak,dude :S

  6. ce i cu atata depresie pe voi oameni buni? nu i de la sale e de la cap… bagati-va mintile in cap cu alte cuvinte si go party!!! sariti peste bere ca ingrasa si ne trimite la baie si bagati votca… e in loc de clizma dc va simtiti mai greoi. atat am avut de zis 😀 😉 over and out

  7. mirra-m-ash Says:

    aaa, mi-s noua, dar vreau sa comentez! mie imi place sa dansez, pe muzica veche, noua, populara si atat! si atata dansez pana cand nu mai am pic de apa in corp, pana cand is uda fleasca (nu va ganditi la porcarii), pana cand imi simt picioarele foarte slabite, pana cand ma epuizez fizic in cel mai realist mod. toti care ma cunosc ma intreaba cate energizante am baut, ce dzeu imi fac de am atata energie…deci, eu vreau sa dansez, si pace!

Lasă un răspuns

