Înjurături şi moarte

„Să-mi bag pula-n gura mea” dacă ştiu vreo înjurătură serioasă, logică şi care să aibă sens. Să atace direct la ţintă şi cu rezultate remarcabile. Să o scoţi din tolbă la nevoie, s-o lansezi şi să nimicească. Nu frate, parcă sunt bumerange. Cu multe te înjuri singur fără să-ţi dai seama (gen „Du-te-n pula mea de prost”), unele n-au nicio logică, iar altele sunt cretine.

90 la sută din înjurăturile între masculi sunt gay. „Sugi pula!”, „Să-mi bag pula în gura ta”, „Futu-te-n cur”, „Să-ţi dau muie”, „Du-te-n pula mea!”, „Beşi mă în pula mea”, „Să-ţi fut morţii”, etc. Bine, ca să fii tehnic, aşa cum zice Guf,  zici „Sugi pula!” cu sensul de „Să-ţi sugi singur pula!”. În fine…

Altă chestie dubioasă. Când ne mirăm sau când încercăm să fim convingători, băgăm o moarte la înaintare. „Să moară porcu’!”. E, şi lista continuă aici muuult. „Să moară Stalin, Jackie Chan, mama, tata, nepoţica mea, toată familia, peştii mei, orice!”, numai să moară cineva. Bă, ciudaţi mai suntem!

2 răspunsuri to “Înjurături şi moarte”

  1. Ce parere ai despre „Cristelnita matii!”, din cate stiam eu in copilarie(cand ma injura asa bunicu’) mama nu avea cristelnita..aaa si mai e una „Moasta pe gheata1”..de asta ce zici?

  2. Da` de ” ´tu-ti vangheaua ma-tii!!” ce zici? vine de la evanghelie, si era injuratura favorita a bunicului meu…

    iar ultima pe care am auzit-o este : ” sa te futa Dumnezeu cu pula aia a lui lunga! ” 🙂

Lasă un răspuns

