Pisi

Daca iti plac pisicile, opreste-te! Nu citi mai departe. E un text numai pentru fanii cainilor. Daca tii cu felinele, iesi imediat de pe blogul asta, nu mai incerca sa te bagi pe sub pielea omului si du-te sa mananci peste. Si nu-ti mai prelinge coada de picioarele noastre! Hai zat!, ca lasi par pe aici!

Uram pisicile! Cele mai enervante animale din istorie! Pe motani ii excludem din start din discutie, ii intelegem; sunt asa cum sunt din cauza lor, ca-s nevoiti sa le suporte. Cu ele avem noi treaba! Pisicile! Pentru ca se vor gratioase, cand de fapt sunt niste tarfe. Pentru ca se vor prietenoase, dar sunt nesimtite si prefacute. Pentru ca ele cred ca un „Miau!” spus in sila ne poate convinge sa le adoram. Pentru ca iubesc mai mult pe cine are un castron cat mai mare de lapte. Pentru ca isi vad doar interesul. Pentru ca nu-ti aduc mingea, nu asculta si sunt prea lenese. Pentru ca nu-s compatibile cu noi si nu stiu sa dea din coada. Nu inteleg niciodata ce vrei sa spui si nu poti sa-ti dai seama ce gandesc si ce vor. Pentru ca sunt dezinteresate si ca raspund la apelativul „Pisi”. Pentru ca vor sa fie alintate tot timpul. Din cand in cand, miorlaie isterice fara sa stie nici ele prea bine de ce. Au o figura gratioasa, calma si usor plictisita, dar daca le privesti in ochi, il vezi pe dracu!

Ele n-ajuta omul la nimic in viata! In plus, ii iau peste labuta mereu pe caini, ii cred niste prosti si nu-i respecta. Nu tin cont de sentimentele lor si vad prietenia sincera ca pe o gluma proasta. Se dau mari senzuale, dar mereu se ascund cand vine vorba de sex. Nu le suportam pentru ca au mai multe vieti si ca scheletul lor e odios! Pentru ca zgarie imediat ce faci o greseala si iarta doar conditionat. Vrem sa dispara pentru ca ne scoate din sarite atitudinea lor de profitoare, ca cersesc cu nesimtire mancare si, dupa ce le dai, iti intorc fundul sa se duca sa „toarca”. Incerci si tu sa porti o conversatie cu ele, le explici ceva, dar se prefac ca nu inteleg si se culca cu cracii in sus. Le uram pentru ca se dau obosite si lenese cand avem chef de joaca. Pentru ca atunci cand vine vorba de un motan mai sexi si mai proaspat, sunt in stare sa escaladeze garduri, copaci si case, in timp ce de dragul nostru abia isi misca mustatile. Pentru ca atunci cand le cumparam de tinere sunt simpatice si jucause, dar cu timpul devin niste grase monotone.

Hmm… Seamana cu ceva, dar sa moara toate pisicile daca-mi dau seama cu ce!

11 răspunsuri to “Pisi”

  1. jura-te ca ai vazut tu pisiCA CARE sa doarma cu cracii in sus! ;))

  2. Jur pe pisica lu bunica-mea!

  3. total de acord cu acest post.
    urasc pisicile de`mi sare fesu`…

  4. da pisica lu bunica ta are craci?? :p

  5. baiete, descrierea pe care o faci la pisici seamana cu descrierea femeilor, asa in general, asta e clar si am mai auzit-o. Faza e ca zici „uram pisicile”, care printr-un rationament dubios da ca tu „iubesti” orice altceva decat femei….

  6. gufu, adica cum? cui nu`i plac pisicile => baiat vesel?
    sau in okii tai toate femeile sunt profitoare, alintate, si etc
    well… ceva imi spune ca altcinva e vesel :-”
    in nici un caz george ionita sau eu… :-„

  7. nu am zis „toate femeile” am zis „femeile asa in general”… si dupa aia am zis „rationament dubios” care insemna ca „poti sa o iei si asa”… oricum, nu am vrut sa atac pe nimeni (cum faci tu de altfel)…

  8. eu n`o s`o iau deloc, si nu am atacat, ci doar am tras concluzii 😉

  9. bibiguli Says:

    PISICILE SUNT NISTE OPORTUNISTE SI AU IN ADEVAR MAI MULTE VIETI.

  10. HAHAHAHAHAHA
    Prea tare. Si, imi pare rau, dar tin cu pisicile. Cainii miros urat! 😆

  11. Pisiiiiiii,clar ! Go kitty,go kitty! Iti alunga energia negativa,te calmeaza,sunt pufoasa,lipicioase si nu trebuie sa le scoti la 6 dimineata in fata blocului sa faca pipi cand tu ai program dup’amiaza la servici!Cainii de la buni meu se inteleg de minune cu matzele..pe a mea o cheama Naomi :)) Am zis-o !

Lasă un răspuns

