Diminutivute

Georgiutza Ionitzica

Unele fetite, si, grav de tot!, unii purtatori de scrotutz, folosesc neconditionat diminutivutze. Astia sunt in stare sa micsoreze si sa alinte tot. „Hai sa bem un suculetz. Asaza-te pe scaunel, pune-ti manutza pe masutza” sau „scoate limbutza, da-mi un pupic si hai sa facem sexutz!”. Si tot asa…

Oare si injura folosind diminutive? „Du-te-n pulisoara mea!”, „Mortisorii ma-tii!”, „Da-te-n gatutzu mamicutzei tale!”, ….

Ar trebui sa existe si opusul astora. Care sa foloseasca inversul diminutivelor (augmentative parca, lenea-i ca la mama ma-sii acasa). Sa zica „M-am asezat pe scaunoi si am pus manoiu pe masoi” sau „scoate limboaca, da-mi un pupoi si hai sa facem sexoi!”. Ar fi ceva… 

2 răspunsuri to “Diminutivute”

  1. deja la faza cu augmentativele ma gandesc la un sofer de camion…restu’ folosesc diminutivele ca sa nu se prinda lumea de propriile lor diminutive, daca stii ce vreau sa zic, doar cand ai vazut un negru vorbind cu „scaunel”,”limbutza” etc, daca nu erau si poponari evident? 😀

  2. :))))))
    sa dea mamitzica tzacarel la baietzel?
    sa dea muma un calup de zahar la javra de pitbull?

    – iubitzel, imi dai un pupic?
    – da iubitzico…dar scoate limbutza!

    – iubitzel, imi dai un pupic?
    – taci, fa!…ca-ti inghiti limba in doua secunde!

Lasă un răspuns

